pinkbeauty

Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 17 april 2013 23:12

Hej skriver min första mobilblogg nu. Sitter här med min te-mugg och rosa MacBook. Ska sova snart. Ville bara pröva på att mobilblogga. Kommentera alla snälla som läser, skulle göra mig lycklig <3

Kolla mina fina rosa ikoner :)

Av Sara - 17 april 2013 22:42

Nu ska jag snart säga godnatt åt bloggplatsen. Nu vill jag att alla kommenterar vad ni vill att jag ska blogga om och tipsa om. Jag vill så gärna att ni lämnar en kommentar så jag vet att folk gillar min blogg. Jag har också ett pågående sammarbete med ett företag och kommer anordna en give away snart. Kram

Av Sara - 17 april 2013 22:14

Vilken deo man änvänder är en viktig sak för hygienen. Jag själv använder det varje dag, vem vill ha svettringar under armarna ? Jag har prövat många olika men jag har fastnat för en speciell, en spray deo från Dove "go fresh" som luktar granatäpple. Luktar så gott, och man håller sig verkligen borta från svettet i 48 timmar. Rekomenderar verkligen denna, finns på ICA Coop och vanliga matbutiker för ca: 30 kr 


 

Av Sara - 17 april 2013 21:26

Tänkte berätta lite om min telefon, vad det är för någon osv.


Jag har då en vit Iphone 5 som jag fick till julklapp och jag blev verkligen jätteglad. Jag älskar den, den är som min lilla bäbis som jag bär med mej hela tiden. Jag har flera skal till den, bland annat USA-skal och sådana. Jag har köpt alla mina skal från en hemsida som heter fyndiq.se där finns det hur snygga skal som helst för väldigt billiga priser. Kika in dit och ta en titt.  

Min älskling <3

Av Sara - 17 april 2013 20:52

Jag skulle väldigt gärna höra med er läsare vad ni vill att jag ska blogga om <3

Kommentera gärna erat önskeinlägg så kommer det upp på bloggen inom kort


Länkbyten gör jag gärna

Av Sara - 17 april 2013 19:33

Jag älskar verkligen att lukta gott. Därför har jag flera parfymer, jag tänkte visa några av mina favoriter. Och tipsa er så ni också upptäcker dessa underbara parfymer.


Mina kära läsare, kommentera gärna vad ni vill ha för tips och inlägg så fixar jag det åt er.


Min absoluta favorit är DKNY "Be delicious"


 


"Vanilla" by Alyssa Ashley är en parfym som luktar vanilj och helt otroligt gott.

 


"Someday" Justin Biebers parfym är också en favorit.

 


Av Sara - 17 april 2013 19:07

Hej nu är det så att jag har mitt första länkbyte på denhär bloggen med två söta tjejer som heter Alva och Moa. Dom driver en framgångsrik blogg här på bloggplatsen, som handlar om smink och sådant. De har grymt roliga tävlingar. Deras blogg är verkligen läsvärd! Jag läser den själv flera gånger per dag. Klicka in på den nu!


www.lilaapa.bloggplatsen.se


KRAM

Av Sara - 17 april 2013 18:24

 

MAC LIPSTICK

Måste börja med att hissa Mac:s läppstift i färgen Angel. Har det på läpparna varje dag och det är så där naturligt rosa som jag vill ha det. Love it!

 


Converse

Hur snyggt är det inte med ett par vita converse?


 


 

Dip dye i konstiga färger

Måste börja med att dissa dip dye i konstiga och onaturliga färger. Naturliga är dock en helt annan sak.

 


Militärgröna kläder

Den fulaste färgen som finns enligt mej är militärgrönt. Och att det är nu är väldigt inne gör mej bara mörkrädd. Tyvärr. 

   

Presentation


Hej jag heter Sara varmt välkommen till min skönhets och modeblogg.

.

e.l.f. Cosmetics Danmark

Kontakta mig

pinkbeautykontakt@gmail.com

KIK: pinkbeautys

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards