pinkbeauty

Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 18 april 2013 19:39

Hej nu är det så att jag skulle vilja att alla som läser min blogg lämnar en liten kommentar om vad ni tycker om min blogg, vad ni vill läsa om osv. <3 kommer upp flera nya tips ikväll.

Av Sara - 18 april 2013 17:27

Jag har oftast målade naglar och jag tänkte visa mina favoriter som oftast sitter på mina naglar.  


Till vänster, OPI "Bubble Bath"

Till höger: OPI "A butterfly moment"

     

Till vänster: OPI "PInk Yet Lavender"

Till höger: Make up store "Asun"

Av Sara - 18 april 2013 16:27

Har du finnar som du inte lyckas bli av med? Då kan jag tipsa dej om en serie produkter som gör underverk för hyn. Den är från Neutrogena och serien kallas "Pink Grapefruit" det är 4 st olika väldoftande produkter för dej som vill få en fräsh och finnfri hud.


          

Daily scrub: Är en härlig srubb som rengör huden på djupet. Funkar skitbra på mig, alla finnar försvinner.

Cream Wash: Har provat denna "kräm tvål" och den är härlig att smörja in i ansiktet, jätte bra.


                 

Facial Wash: Den enda i serier jag inte prövat, men hört att den är väldigt bra.

Moisturiser: En återfuktande kräm jag använder efter jag skrubbat ansiktet, luktar såå gott!

Av Sara - 18 april 2013 10:39

Sitter på skolan. Efter skolan blir det fullproppat med skönhetsinlägg <3

Av Sara - 18 april 2013 06:45

Weheart it är en super fin sida med massor med fina bilder som man har gilla och spara. Jag är medlem där och igår hittade jag 2 fin fina bilder. Bli medlem på Weheartit.com ni också, ni kommer inte ångra er.


 

Den första är på askungen och jag tycker den var så fin. <3

 

Andra är från min älskade favoritserie GossipGirl (tipsar om den verkligen)

Av Sara - 18 april 2013 06:34

Nu har jag ett länkbyte med denna söta tjej som shopping och resor mm. Hennes blogg är verkligen läsvärd. Klicka in dit nu. Det gör jag också http://beeeeella.bloggplatsen.se/ :-)

Av Sara - 18 april 2013 06:30

God morgon på er alla mina läsare. Jag har ännnu inte fått några kommentarer om önskeinläggen jag villpublicera. Så jag säger det en gång till. Ni som känner att ni behöver tips till någonting kommenterar bara här så fixar jag det senare idag.


Jag gör även länkbyten med vem som än vill göra det. :) kontakta mig bara

Av Sara - 17 april 2013 23:50

Nu ligger jag i sängen och ska stänga ögonen. Kommentera om önske inlägg <3 kram

Ovido - Quiz & Flashcards