pinkbeauty

Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 24 april 2013 17:01

Helgens blogg fortsätter, med borde nog kallat det veckans blogg eftersom jag sköt upp det till nu på Lördag. Så va med i tävlingen, vinnaren får en länk till min blogg och med det fler läsare. För på senaste tiden har bloggen gått super bra! :D

Av Sara - 22 april 2013 19:24

Här kommer lite tips på klänningar och skor till skolavslutningen eller varför inte studenten i Juni.

Alla kläder kommer från Nelly.com och kostar under 500-lappen :) Lägger upp 6 olika klänningar som fallit mig i smaken samt 4 par skor.

 

           

 

Av Sara - 22 april 2013 15:54

Hej bloggen, nu vill jag verkligen att NI ska säga vad nu vill läsa här. Kommentera så kommer det upp direkt

Av Sara - 20 april 2013 20:22

 

Hej nu har jag tänkt göra en kortare version av veckans blogg, det vill säga helgens blogg. NI får till imorgon på er till att anmäla er. Lycka till, vinnaren länkas i bloggen :)

Av Sara - 20 april 2013 09:49

 

Nu tänkte jag ge mina läsare ett lördagstips. På Kicks.se är det just nu rea på märkets Essie:s nagellack. Nagellacken är helt otroligt bra och ni får 20% rabatt på vilket nagellack ni vill, bra va? På www.kicks.se

Av Sara - 19 april 2013 21:34

1 fråga, 7 ord. Vad vill ni läsa om i bloggen? :)


Kommentera

Av Sara - 19 april 2013 20:15

Vi vet alla att det verkligen inte är bra att färga håret, det sliter enormt och färgen innehåller massor med kemikalier som inte är bra för håret. De brukar innehålla extremt allergiframkallande och de kan orsaka eksem och sånt otrevligt.


Men det finns hårfärger som inte innehåller dessa kemikalier, till exempel ekologiska hårtoningar eller örtfärger. Det ger lika bra resultat som vanlig hårfärg med de skadar inte håret som vanlig hårfärg gör.

bodystore.se finns det örtfärger från märket Sante i flera fina färger. Denna färg tränger inte in i håret som vanlig hårfärg, utan denna lägger sig runt hårstråna som skyddande lager, bra va? Dessa färger kostar 99 kr styck och finns här: http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/sante-ortharfarg-100-g?gclid=CIba0Zup17YCFdJ4cAod-l4Ahw


Sedan på sidan ecoliving.se finns det ekologiska hårfärger i flera fina färger, det är en hårtoning denna och den kostar lite mer ca 249 kr men den skadar garanterat inte ditt hår. Och det är verkligen värt det om man inte vill skada sitt hår. Finns här: http://www.ecoliving.se/ekologisk-harvardnaturlig/ekologisk-hartoning-c-259-1.aspx

Presentation


Hej jag heter Sara varmt välkommen till min skönhets och modeblogg.

.

e.l.f. Cosmetics Danmark

Kontakta mig

pinkbeautykontakt@gmail.com

KIK: pinkbeautys

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards